ДОГОВІР № ______________
про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту
м. Дніпро «____»__________________20___р.
ФОП Когут Сергій Миколайович, надалі – ВИКОНАВЕЦЬ, що діє на підставі Свідоцтва державної
реєстрації фізичної особи-підприємця Серія В04 №007100, з однієї сторони,
і мешканець: (П.І.Б) _________________________________________________________________________________________,
м. Дніпро, вул. _______________________________________, буд. №______, під.__ , кв. № _____, надалі - ЗАМОВНИК, з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.
1.1.Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання за плату проводити роботи з технічного обслуговування та ремонту власного комплекту домофоної системи торгівельної марки «Візит» в подальшому «Домофон», змонтованого за вище вказаною адресою.
2. ПЕРЕЛІК НАДАННЯ ПОСЛУГ.
2.1. Технічне обслуговування та ремонт «Домофону» містить в собі наступні послуги:
виїзд на Об’єкт для проведення робіт з ремонту «Домофону», по виклику Замовника, на протязі 24 робочих годин з моменту надходження заявки, окрім вихідних та святкових днів;
2.2. Строки виконання ремонтних робіт можуть бути подовжені у випадку складностей: роботи зі зварки, докрашування та інші обставини, які впливають на ремонт «Домофону», стають неможливими чи неякісними при його виконанні на місці без спеціального обладнання.
2.3. В кінці кожного квартала, за умови відсутності претензій, викладених у письмовій формі Замовника до першого числа наступного за поточним місяця, послуга за цим договором вважається здійсненої належним чином та в повному обсязі.
2.4. Ключі до домофонного обладнання, що знаходяться у користуванні Абонентом є власністю Абонента і не знаходяться на технічному обслуговуванні та гарантійному ремонті
3. ВАРТІСТЬ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.
3.1. Вартість послуг з технічного обслуговування та ремонту «Домофону» складає
______ грн.(_________________________) в місяць з Замовника за кожний пристрій зв’язку (ПЗ).
3.2. Оплата за послуги з технічного обслуговування «Домофону» нараховується з першого числа наступного місяця після встановлення обладнання. Початком експлуатації «Домофону» вважається дата підписання цього договору .
3.3. Замовник повинен своєчасно сплачувати абонплату за надані Виконавцем послуги згідно квитанцій на свій особовий рахунок у відділеннях банків або через інші платіжні системи.
3.4. Абонентська плата вноситься щомісячно, не пізніше 20 числа.
3.5. У разі виявлення пошкодження, яке сталося з провини Замовника, як наслідок недотримання рекомендацій з
використання «Домофон», необережності, самостійного ремонту та/або спроби ремонту сторонніми
особами, які не мали на це право, усі витрати пов’язані з виконанням ремонтних робіт проводяться відповідно до прейскуранту та/або прайс-листу, що діє на момент виконання відновлювальних робіт та покладаються на Замовника.
3.6. При виникненні необхідності провести ремонт або обслуговування «Домофону» поза графіком робіт в зв’язку з випадками передбаченими п.3.6. цього договору, Виконавець після проведення відновлюваних або ремонтних робіт розподіляє в рівних частинах загальну вартість проведеного відновлення та/або ремонту (вартість матеріалів + вартість обладнання + вартість послуг) серед мешканців та направляє на адресу кожного квитанції з указанням суми, що належить до сплати разом з квитанцією на абонентську плату, за черговий період технічного обслуговування.
3.7. У разі несплати за надані Виконавцем послуги технічного обслуговування та ремонту «Домофону» на протязі 3-х місяців та/або при відключені згідно п.4.4.2. нараховується абонентська плата за весь період заборгованості, до моменту її погашення в повному обсязі. Плата за термінове підключення проводиться відповідно до прейскуранту та/або прайс-листа, що діє на момент повторного підключення.
3.8. Розмір абонентської плати за послугу може бути зменшений або збільшений Виконавцем, в зв’язку зі змінами розміру середнього прожиткового мінімуму, падінням або зростанням загального індексу інфляції. Розрахунковим параметром для перегляду розміру абонентської плати є офіційно опублікований загальний індекс інфляції за попередній розрахунковий період.
3..9 У разі виявлення пошкодження, а самевандальні дії,крадіжки, пожежі, пошкодження струмом, блискавкою, тощо, або з провини Абонента, як наслідок недотримання рекомендацій з використання «Домофонної системи», необережності, самостійного ремонту або спроби ремонту сторонніми особами, які не мали на це право,усі витрати, пов’язані з виконанням ремонтних робіт, проводяться відповідно до прейскуранту або прайс-листу, що діє на момент виконання відновлювальних робіт та покладаються на Абонента.
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН.
4.1. Замовник зобов’язаний:
4.1.1. Контролювати фактичний обсяг та якість виконуваних Виконавцем робіт.
4.1.2. Здійснювати експлуатацію «Домофону» у відповідності до правил експлуатації та за призначенням.
4.1.3. У разі необхідності забезпечити вільний доступ працівників Виконавця до об’єкту.
4.1.4. Інформувати виконавця про всі випадки відмови та/або пошкоджень у роботі «Домофону».
4.1.5. Своєчасно до 20 числа поточного місяця, вносити плату за послуги надані Виконавцем.
4.1.6. Не виконувати самостійно, або за сторонньою допомогою третіх осіб ремонт «Домофону» та його підключення.
4.1.7. У випадку неправомірних дій (крадіжка та інші вандальні дії) третіх осіб щодо «Домофону» замовник зобов’язаний повідомляти про це письмовою заявою Виконавця та Правоохоронні органи на протягом одного дня.
4.2. Замовник має право:
4.2.1. Проводити перевірку взаєморозрахунків.
4.2.2. Письмово попередити Виконавця про призупинення наданих ним послуг у випадку довготривалої відсутності Замовника або при зміні місця проживання. В цих випадках ПЗ відключається Виконавцем, а абонентська плата не нараховується 6 місяців, починаючи з наступного місяця. Замовник, або потенційно новий Замовник, який мешкає за адресою вже встановленого ПЗ «Домофону», має право відмовитись від подальших послуг або поновити їх за цінами, встановленими Виконавцем.
4.2.3. Якщо після отримання квитанції з новим розміром абонентської плати, Замовника не влаштовують нові тарифи, він має право відмовитися від сплати за послуги та вимагати дострокового розірвання договору лише за умови відсутності заборгованості перед Виконавцем за попередні періоди. Заява про розірвання договору повинна бути направлена Виконавцю у письмовому вигляді в тридцяти денний строк, після начала періоду в якому були змінені ціни. Якщо такої заяви не надійшло, тоді ціна вважається узгодженою та прийнятою Замовником.
4.3. Виконавець зобов’язаний:
4.3.1. Проводити технічне обслуговування та ремонт «Домофону» в повному обсязі та у встановлені строки за умови дотримання Замовником порядку оплати наданих по цьому договору послуг та дотриманні правил експлуатації.
4.4. Виконавець має право:
4.4.1. Припинити роботи з технічного обслуговування та ремонту «Домофону», або зменшити їх обсяг, у випадку невиконання Замовником умов цього договору.
4.4.2. У випадку несплати Замовником абонентської плати більше 3-х місяців, Виконавець має право відключити ПЗ боржника. При цьому, абонентська плата продовжує нараховуватися Замовнику, до моменту повного погашення боргу.
4.4.3. Підключення ПЗ проводиться після повного погашення заборгованості та оплати повторного підключення згідно тарифу чи прайс-листа на момент виклику авторизованого представника по сервісу торгової марки «Візит» або безкоштовно в перший візит працівників Виконавця на об’єкт, але не пізніше 20 календарних днів.
4.4.4. Виконавець залишає за собою право перегляду розміру абонентської плати в сторону збільшення у випадку зменшення кількості абонентів на Об’єкті, а також у випадку збільшення прожиткового мінімуму та інших факторів, які впливають на ціноутворення.
4.4.5. Виконавець має право доступу на Об’єкт.
4.4.6. Виконавець має право змінювати склад «Домофону» з метою його модернізації, обслуговування та ремонту, а також у випадку технічної необхідності, без зниження обсягу та якості наданих послуг Замовнику. Заміна ПЗ проводиться тільки зі згоди Замовника.
4.4.7. Виконавець має право залучати підрядні організації.
4.4.8. Виконавець має право проводити перевірку взаєморозрахунків.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.
5.1. За порушення умов цього договору Виконавець та Замовник несуть відповідальність відповідно з діючим Законодавством України.
5.2. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання обов’язків перед Замовником, у випадку існуючої заборгованості з абонплати або внаслідок дії непереборної сили (землетрус, повень, ураган тощо) або з вини Замовника та у випадках передбачених чинним законодавством.
5.3. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання обов’язків перед Замовником, у випадку існуючої заборгованості з абонплати.
5.4. Виконавець має право стягувати суму заборгованості у судовому порядку.
5.5. Виконавець не несе відповідальності за постачання електроенергії до домофонного обладнання, та не сплачує кошти за спожиту електроенергію домофонним обладнанням так як не є його користувачем, а є сервісною організацією з ремонту та обслуговування домофонного обладнання. Також Виконавець не збирає кошти з Абонента за спожиту електроенергію домофонним обладнанням, так як не має жодного відношення до постачання електроенергії
6. ТЕРМІН ДІЇ ТА ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
6.1. Цей договір набирає чинності з дня підписання і діє 12 місяців.
6.2. Якщо за 3 місяці до закінчення терміну дії Договору жодна із сторін не повідомила про його припинення, тоді договір вважається дійсним на той же термін.
6.3. Кожна із сторін має право на дострокове розірвання договору, лише у випадку документального підтвердження систематичного порушення іншою стороною умов договору або у випадку зміни обставин, які змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. При розірванні договору ініціатор попереджає письмовою заявою про це іншу сторону не менш ніж за 30 днів до моменту розірвання.
6.4. У випадку протиправних дій Замовника направлених на перешкоджання здійснення Виконавцем умов цього Договору, Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку. Виконавець має право достроково розірвати договір, попередивши про це Замовника не менш ніж за 30 днів.
6.5. При розірванні договору між сторонами проводиться бухгалтерська перевірка та повний взаєморозрахунок.
6.6. Будь-які виправлення, викреслення в тексті цього договору є недійсними та до уваги не беруться. Будь-які зміни та доповнення до цього договору діють лише за умов, якщо вони викладені у письмовій формі та підписані повноправними представниками сторін.
Виконавець: Замовник:
«Ваш домофон Дніпро» ФОП Когут Сергій Миколайович Юр.адреса: 69112 м. Запоріжжя, вул. Товариська, буд.66а, кв.64, Р/р UA273206490000026006052631112, МФО 320649, ЄДРПОУ 2883018997. Не є платником ПДВ на загальних підставах Фіз.адреса: м.Дніпро, вул. Гладкова буд.13, оф.81 тел.: 098-719-81-06, 066-270-11-15 ФОП_____________ /Когут С.М./ М.П. |
П.І.Б.________________________________________________ _____________________________________________________ Паспорт Серія _________ № ____________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ адреса: вул. ___________________________________________ б._______, кв._____; тел.: _______________________________ Підпис _____________________ |
Новости
Заказ обратного звонка
Заказ обратного звонка
Ваш заявка принята. Ожидайте звонка.
- Договор